,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. október 10., csütörtök

1x22 Ex barátok


Sziasztok!

Meghoztam az új fejezetet. 
Kicsit rövid lett, de remélem tetszik!
Úgy tervezem, hogy még 2-3 fejezetet hozok + trailer-t és befejezem a blogot.
Jól olvasást!
Komikat várom! :***




Igen, ez vagyok én! Szenvedek olyan butaságok miatt, amit, ha értelmesen meg tudtunk volna beszélni, most nem tartanánk itt. Hülyék voltunk. Ezt be kell látni. Azaz egy biztos, hogy én nem fogok olyanért bocsánatot kérni, ami miatt nem én vagyok a hibás. Mindig én lépek először, hogy ne legyen már annyi szenvedés. Ebből elég volt. Változtatni fogok! Muszáj túl tennem magam Nathan-ön. Nem szeretném ezt a dolgok tovább bonyolítani, ez is épp elég bonyolult. Le kell zárnom a Nathan korszakot az életemben és tovább kell lépnem! Eleget szenvedtem. Nem akarok többet!

A legjobb, nem elég a szakítás, de Molly a menedzserem, babát vár és pihenésre van szüksége. Vagyis! Felmondott és új menedzsert kell találnom. Jó pár ajánlatot megkaptam. Nem tudok dönteni. Olyan menedzserre van szükségem, aki mellettem áll, biztat és a legfontosabb, hogy ne akarjon megváltoztatni. De még egy ilyent holt találok!? Drága Justin Bieber barátom (csak barát semmi több) beajánlott Scooter Braun-hoz. Mivel Scooter-t már ismerem és dolgoztunk együtt, amikor a wanted srácokkal készítettem közös dalt. Így felkértem, hogy legyen a menedzserem. Egyből el is fogadta.

 Azt mondta, jó volna ha készülnék új dalokkal. A napokban, pontosabban hetekben, nem igazán voltam a toppon dalírásból, ahogy most se vagyok. Már vagy 2 órája itt ülök az asztalom fölött és semmi ihlet. Csak foszlányok… Aminek se eleje, se vége. Kell egy ’B’ terv!!! Alias: Justin Biber.

Üzenet:
  JUSTIN!!!! Segíts!!!! xx Gabii
Válasz:
  GABI!!! Miben? xx J.
Válasz:
  Akarsz velem duettezni? ^.^
Válasz:
  Persze *.*
Válasz:
  Akkor 10 percet kapsz, hogy ide érj :***


Akkor írjunk dalszöveget!! 







  




-Köszi a segítséget – nyomtam egy puszit az arcára.
-Szívesen, máskor is – ahogy ez kimondta megcsókolt.
-Ez meg mi volt? – kérdeztem kikerekedett szemekkel.
-Csók??? – majd újból közeledett felém, hogy megcsókoljon, de szerencsére abban a pillanatban kopogtattak az ajtón.



-Hoppá! – jött be Lucy – zavarok???
-Nem, gyere csak! Justin már éppen indulni készült – néztem rám JB-re, hogy menjen már el.
-Ja, igen. Hát akkor… sziasztok… - és kiment.

-Hát ez meg mi volt? – fordult felém Lucy.
-Megcsókolt, majd amikor bejöttél még egyszer meg akart csókolni….
-Akkor pont jókor jöttem.
-Ühüm…-helyeseltem…



-Na jó. Tereljünk… Mi van Nathan-nel?
-Nem tudom. Amióta szakítottunk nem tudok róla semmit. De ez így jó…. Legalább nem lesz olyan nehéz elfelejtenem – hajtottam le a fejemet.
-Van egy ötletem – csillantak fel Lucy szemei – feküdj le Justin-nal.
-Hogyan??? – pattantak ki a szemei.
-Lefekszel vele párszor és elfelejted Nathan-t.
-Áhh… Tudod jól, hogy nem ilyen vagyok. Nem tudnám kihasználni Justin-t. Sokat jelent számomra, nem akarom megbántani…


A napokban stúdioztunk Justin-nal és egy fantasztikus dalt hoztunk össze. Drága Scooter el is küldött minket turnézni. 2 hónapon keresztül egybezárva. Még 3 órát se voltunk múltkor együtt, de már elcsattant egy csók is. Akkor mi lesz ebben a 2 hónapban?!  Rá se merek gondolni mi lesz itt…
Tommal a mai napig tartjuk a kapcsolatot. Elmeséljük egymásnak mindig, hogy mit csináltunk az nap vagy elmondjuk a problémáinkat egymásnak..



Niall-lel nem igazán tartom a kapcsolatot. Nagyon eltávolodtunk egymástól. Én is dolgoztam, ahogy ő is, és így nem volt időnk egymásra. 



Logan-ről meg ne is beszéljünk… Szerelmet vallott nekem!!! Szerelmet?! ISTENEM!!!! Én is szeretem, de nem szerelemmel, csak úgy, mint egy testvért… Elmondta, hogy többet érez irántam, mint szimpla barátság és, hogy szerelmes. Hát én enyhe sokkot kaptam. Nem tudtam mit mondani rá. Finoman visszautasítottam. Ezzel nagyon megbántottam és megszakított velem minden kapcsolatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak