,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. október 18., péntek

1x23 New Year 2014

Sziasztok!
Itt az új rész!
Nem valami nagy szám, de remélem tetszeni fog! :)
Jó olvasást!
Komikat várom! ;)



*1 év múlva*

Ennyi volt. Vége van! Nem bírom tovább ezt a terhet cipelni. Nem tudom folytatni a sztárságot! Nem vagyok olyan, mint régen. Dalokat se tudok írni, hamisan is éneklek és még a hangszereken se tudok már játszani. Ez a vég. Az elfeledett sztárok világába kerülök. Nagy szükségem van a pihenésre. Főleg azután, ami ebben az évben történt. Pl.: Nathan, terhesség, elvetélés, Niall, Logan, Justin…
Időre van szükségem vagy legalább is egy új életre. Nem kell korlátok között élni, szabadon és a legjobb, hogy a magam ura lehetek. Ezért költözöm Ibizára. Mindig is Spanyolországba vágytam..



*már csak 2 nap az utazásig*

-Biztos vagy bent? – kérdezte Lucy a ruháimat pakolva.
-Még semmiben sem voltam ilyen biztos – mondtam full komolyan.
-Az egyszer biztos, hogy hiányozni fogsz.
-Jaj, te is nekem! – öleltük meg egymást jó szorosan.

*2014.március 10.*
*2 nap múlva a repülőn*

Reptéren a szemeimet kisírtam. Felszálláskor is szipogtam egy kicsit, de rájöttem, hogy ennek semmi értelme. Én akartam. Nem kényszerítettek…
Szeptembertől egyetemre fogok járni, jogot tanulni. Mindig is szerettem volna egyetemre járni, de sose volt rá alkalmam, hogy beiratkozzak és órákra is járjak. Most épp itt az ideje.

*április 15*
Már több mint egy hónapja vagyok itt Ibizán, de még nem bántam meg. Remélhetőleg nem is fogom. A tengerparton kibéreltem egy házat és mostantól ott fogok lakni, tengerre néző kilátással. Reggelente mindig arra ébredek, hogy a nap első sugarai beragyogják a szobámat. Egész nap csak strandolás… Annyira imádom a szabadságot! Na meg persze a jó pasikból sincs hiány. Főleg a pincér srác nagyon szexi, aki a pincében kialakított étteremben dolgozik…

-Nathan szemszöge-
1 év telt el azóta, hogy Gabival szakítottunk. Nehezen, de túltettem magam rajta. Ebben az is segített, hogy pár lánynak az ajánlatát elfogadtam, egy-egy éjszakára. Azt nem mondhatnám, hogy a legjobb éjszakaim voltak… És ezután jött Ariana. Ariana Grande. Jelenleg most Ő a párom és boldogok vagyunk.
Lassan közeledik a szülinapom és arra gondoltunk a családdal és a srácokkal, hogy Ibizán fogjuk tölteni a 21. szülinapomat. Azért Ibizán, mert itt forgattuk a ’glad you came’-t és jó emlékeink vannak a hellyel kapcsolatban. Nyár, buli csajok, ivás… minden ami kel…



POPULAR MAGAZIN
Mindenki Ibizán?

Biztos forrásból kaptuk a hírt, hogy Gabriella Swan, valami oknál fogva ott hagyta Los Angelest és ide, Ibizára költözött. Vajon mi állhat e tevékenysége mögött? Új szerelem? Vagy talán meglepi a rajongókat egy új videoklippel? Majd kiderül…

Nem csak Gabriella üdül itt, hanem a wanted fiúk is. Natahn Sykes így nyilatkozott: ,,Azért jöttünk újra vissza Ibizára, mert sok emlékkel gazdagodtunk régebben és most is szeretnénk jól érezni magunkat. Meg persze megünnepeljük a hivatalos felnőtté válásomat, azaz 21.szülinapomat.”



-Gabriella szemszöge-
,,Süt a nap élvezd, pezseg az élet, ragyog az ég és sodor a vágy.”

Egy újabb csodálatos napra ébredtünk. Mert süt a nap, nehogy szomorú légy…  Már délelőtt tiszta dinka vagyok és még nem is ittam semmit… Lehet, hogy pont ez a baj??? Hm…elgondolkodtató. Áh, nem, majd este iszunk. Most pedig, has be, mell ki és élvezzük a látványt, ugyanis a tengerparton strand röplabda van. amit 4 írtó szexi srácok játszanak. Jelenleg 3-1 az állás és 10 perc szünetet tartanak.
A pályától nem sokkal arébb, egy kisebb fajta buli van. Hát akkor nézzünk el arra is, hátha ott is van valami érdekes. A szemem nem a srácokon akadt meg, hanem a bárpulton. Szomjas lettem!!! Inni kell!!! Leültem a székre és nyitásra tátottam a számat, amikor valaki megszólalt mögöttem.

-Meghívhatlak egy italra? – fordultam felé és kit láttam?

2 megjegyzés:

Oldalak