,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. október 20., vasárnap

1x24 Itt a vége, fuss el véle...

Sziasztok!
Meghoztam az utolsó részt!
Remélem tetszik!
Sajnálom, hogy ez lett az utolsó rész, de már nem volt semmi ihletem, így jobbnak láttam, ha most fejezem be.
Köszönöm, hogy velem tartottatok, olvastátok a blogomat és kommentáltatok is!
Ha szeretnétek még szerelmes történetet olvasni, melynek a főszereplője Nathan Sykes, akkor olvassátok a másik blogomat !ITT!.


-Jay? Hát te? - lepődtem meg, nem is kicsit.
-Ezt én is kérdezhetném tőled. Azt beszélik, hogy ide költöztél. Igaz?
-Igaz. Jó messze vagyok minden problémától és élem az életemet - mondtam el az igazat.
-A gondok elől nem menekülni kell, hanem megoldani.
-Figyelj Jay, örülök, hogy találkoztunk, de nem kell nekem a szent beszéd. Sóval szia.

Álltam fel a székről és indultam a kedvenc helyemre, a mólóra. Nem figyeltem, hogy idegességembe kit löktem fel útközben,
de nem is érdekelt. Később egy kezet éreztem a karomon, ami magához rántott.

-Hé! - ránéztem a srácra és Nathan tárult elém életnagyságban.
-Nem szép dolog mást fellökni és bocsánat kérés nélkül ott hagyni - vigyorgott, mint aki nem normális.
-Engedj el! - szóltam rá.

Elengedett és hátat fordítva neki, mentem a kijelölt célomhoz.
Nekem is lehetett volna annyi eszem, ha Jay itt van, akkor a banda többi tagjai is itt lézeng valahol.
Mért nem megy simán minden??? Nathan utánam jött...

-Mi van Drága, megjött vagy csak a terhesség jelei, hogy ilyen ideges vagy? - bosszantott fel.
-Na ide figyelj! Már a kisfiammal vagy a kislányommal sétálgatnék itt kezén fogva, ha nem tettél volna tönkre!!!
És ez nem az én hibám, hogy elvetéltem, hanem csak is a Tied!!! - kiabáltam le a fejét.

Hihetetlen, hogy idejön és már a második mondatával képes ennyire megbántani.
Igen, még mindig fáj, hogy elvetéltem, de sikerült feldolgoznom ezt a nagy sokkot.
Na nyugalom!!! 'Keep calm and i love summer'

-Nathan szemszöge-
Nem mondtam Gabi-nak semmit és mégis rosszat mondtam.
Meg mi az, hogy az én hibám, hogy elvetélt?! Nem is csináltam semmit... Vagy lehet, hogy pont ez a baj???
Muszáj bocsánatot kérnem tőle, csak 2 nagy bökkenő van a dologban.
1: Itt van Ariana és nem hiszem, hogy tetszene neki a dolog.
2: Nem tudom, hogy Gabi hol lakik.
Telefonszáma sincs már meg, így nem tudom felhívni, gépen meg hülyén jönne ki a dolog.
Áhhhh!!! Hihetetlen vagyok én is ám!!! Itt aggódok a volt barátnőm miatt, amikor, azt se tudom, hogy
a jelenlegi barátnőm hol van.
Na, akkor telefon elő és tárcsázás.

*április 18*
Ebben a pár napban elgondolkoztam egy pár dolgokról. Például rájöttem, hogy Ariana-nel csak azért vagyok,
mert Gabi-t pótolta, de amikor megláttam Gabi-t, elöntöttek a régi érzések. Rájöttem, hogy
csak bebeszéltem magamnak, hogy túl vagyok rajta, pedig nem.
Jay-nek elmeséltem mind ezt, és azt mondta, hogy hallgassak a szívemre. A szívem pedig, azt sugallja, hogy
menjek el Gabi-hoz, valljam be neki az érzéseimet és éljünk együtt, tovább boldogan. Más részt, Ariana-t
nem akarom megbántani, de nem bírom már vele.
Scooter-től megszereztem Gabi új címét és elmegyek hozzá.

/ajtó előtt/
Oké. Itt vagyok, már nincs visszaút. Nagy levegő és kifújás. Na, akkor csöngessünk.

-Nathan? Te meg mit keresel itt? - nyitott ajtó Gabi.
-Mondani szeretnék valamit! Bemehetek? - kérdeztem félénken, majd Gabi elállt az útbúl és beljebb mentem.
-Mondd, mit akarsz!
-Szóval... hát... veled szeretném tölteni a szülinapomat és még jó pár szülinapomat.
-Ezt meg, hogy értsem? - értetlenkedett.
-Úgy, hogy szeretlek. Mindig is szerettelek és szeretni is foglak. Nem tudom senki mással elképzelni a jövőmet,
csak veled.... Bármit megtennék azért, hogy újra az enyém legyél! Ide is költöznék, ha úgy van.
Feladnék érted bármit, hogy megint magam mellé tudhassalak - mondtam el a monólogomat.
-Bármit? - kérdezte könnyes szemmel.
-Bármit! - erősítettem meg.

Lassú léptekkel oda mentem hozzá. Hüvelykujjammal letöröltem arcán lefolyó könnyeit.
Mélyen a szemébe néztem és azt mondtam, hogy 'szeretlek'. Közelítettem felé és mély szenvedéllyel megcsókoltam.
Nem utasította vissza csókomat, Ő is ahogy csak tudta falta ajkaimat. Hosszú, mély csók után elválltak ajkaink, majd
homlokunkat összedöntöttük.

-És Ariana?
-Nem érdekel. Csak te és én számítunk mostantól! - majd újból megcsókoltam.
-Akkor most?
-Szeretném, ha újra a barátnőmnek tudhatnálak. Szeretnék minden éjjel veled aludni és minden reggel
melletted kelni. Nekem már nem kell más csak te. Te, te, te!!! Mit szólsz hozzá.
-Azt, hogy boldog szülinapot és szeretlek.

-Gabriella szemszöge-
Na, ezt aztán nem vártam. Rájöttem, hogy én is egy pajzs mögé rejtőztem és elmenekültem mindentől és
mindenkitől...
Amikor Nathan szerelmet vallott, elöntöttek a régi érzések... Sok idő kellett, de most már biztosan tudom,
hogy mindig is Ő volt és mindig is Ő lesz számomra az a bizonyos nagy Ő....








-Író szemszöge-
A két kis hülye, végre megint egymásra találtak. Újra előjöttek a régi érzelmek és most már semmi se
vethet véget a kapcsolatuknak.
Nathan üzent a többieknek, hogy majd máskor megünneplik együtt a szülinapját, de most
azzal szeretné eltölteni az időt, aki igazán fontos neki, és Ő nem más, mint Gabi.
A szülinapot meséléssel, süti evéssel és pezsgőzéssel töltötték.
Este egy kellemes habfürdőzést terveztek. Felhabosították a fürdővizet és rózsaszirmokat szórtak a habokra.
Gyertyákat tettek a kád köré és egy üveg pezsgő mellett élvezték egymás társaságát. Az ágyban semmi csináltak
semmi rosszaságot. Többre tartották, hogy egymás karjaiban lehetnek, hallhatják egymás szuszogását,
érezhetik egymás illatát és szívverésüket, mint hogy egy 20 perces élvezetet csináljanak egymásnak.
Neki ez volt az élvezet, hogy újra együtt lehetnek. Éjfél után egymásba gabalyodva álomra hajtották fejüket....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak