,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. szeptember 2., hétfő

1x16 Összefoglaló (+18)



Figyelem +18-as rész is van, ezért csak az olvassa el akinek szabad :PPP

Visszatekintés I.:
Már 5 hónapja dúl a szerelmünk és nagyon jól megvagyunk. Eltöltöttünk néhány csodás éjszakát. Meg kell hagyni, tud a srác.
Augusztus végén írtunk egy dalt, amihez videó klipet is készítettünk. Volt néhány közös koncertünk ami nagyon jól sikerült. Nagyon jól összeszokott társaság lettünk. .
Vanessha összejött egy sráccal. Már 3 hónapja együtt vannak. Legalább túllépett a szakításon. El is felejtettem mondani, hogy szakítottak Sammel. Jó hosszú és kemény vitájuk volt, mire kimondták a szakítást. 



Visszatekintés II.:
Az a bizonyos éjszaka Nathannel.
Randi után bementünk Nath szobájába. Mind a ketten tudtuk, hogy mi fog történni. Gyengéden megcsókolt és a fülembe súgta, hogy ’szeretlek’. Ez volt az a pillanat, amikor először mondtuk ki egymásnak a szeretlek szót. Nathan megint megcsókolt, de most már sokkal hevesebben. Finoman lefektetett az ágyra, de még mindig csókolóztunk. Levettük egymás pólóját. Megláttam tökéletes felsőtestét, amitől elállt a lélegzetem.
-Tetszik? – kérdezte Nathan mire én végig húztam a kezem a felsőtestén.
-Nagyon is – haraptam be az alsó ajkamat.
Lehajolt hozzám és a nyakamra kisebb-nagyobb csókokat lehelt, miközben a melltartómat kapcsolta ki. 
-Annyira kívánlak – suttogta majd megint megcsókolt.
Egyre lejjebb és lejjebb haladt. Melleimet kényeztette, majd hasamat lepte be apró puszikkal. Ez belőlem kisebb nyögéseket váltott ki. Nathan egy mozdulattal lerántotta rólam a szoknyát, majd én is leerőszakoltam róla nadrágját. Már boxeren keresztül is hatalmas volt neki. Bugyimat is lerántotta, majd kényeztetni kezdett. Feldugta 2 úját és elkezdte mozogtatni.
-Nathan én…. – és ebben a pillanatban elélveztem.
-Na most te jössz – mosolyogtam, majd finom lelöktem magamról Nathant így én kerültem felülre . Lehúztam a boxerét és nem vacakolva egyből ráültetem ágaskodó férfiasságára. Elkezdtem rajta mozogni egyre gyorsabban…
-Istennő vagy – mondta Nathan majd egy hangos nyögés keretében mind ketten elélveztünk.




*december 5*
Wanted házban vagyunk, nézzük a híre, a tv-ben. Közben Nathan ölében ülök és forró csokit iszunk. Most olyan jó minden. Kint havas a táj, itt bent meleg és persze itt van ő. A szerelmem.

*Eközben a tv-ben*
,,Következzenek sztárhíreink:
Ellie Goulding és Niall Horan nyilvánosságra hozták kapcsolatukat.
Perrie Edwars és Zayn Malik boldogan tervezgetik az esküvőjüket.
Ha már one direction akkor legyen egy kis pletyka a the wanted szívtiprójáról, Nathan Sykesról. A minap kézen fogva látták Selena Gomezzel sétálgatni az utcán, ha ez nem lenne elég, búcsúzáskor csókot is váltottak. De ez a csók, nem olyan volt, hogy ’bocs eltévedt a szám’. A-a, hanem olyan, hogy ’hozzám vagy hozzád menjünk fel’. Vége szakadt Gabriella Swan és Nathan Sykes igaz szerelmének? Vagy egyáltalán, tudja Gabriella, hogy a drágalátos szerelme megcsalta?? Hogy mit fog rá reagálni, az majd kiderül…  - és ekkor Tom átkapcsolta a tv-t másik adóra. 



Én csak ott ültem és néztem kikerekedett szemekkel. Próbáltam feldolgozni a hallottakat és látottakat, mert képet is vetítettek ki róluk. A sírás kerülgetett, de tudtam, hogy még nem szabad, hogy ki jöjjön egy könnyem se. Éppen szólásra akartam nyitni a számat, de Nath megelőzött.

-Meg tudom magyarázni – nekem se kellett több, ki pattantam az öléből és felmentem a szobájába összeszedni a holmimat.
-Figyelj legalább hallgasd meg – jött utánam és bezárta az ajtót.
-Oké – befejeztem a pakolást és leültem az ágyszélére – hallgatlak.
-Na az úgy volt, hogy amikor te Rióban voltál, egyik este a srácokkal lementünk inni és ott összefutottam Selenával.. és hát részegek voltunk… és…. másnap meg elmentünk sétálni, hogy megbeszéljük a dolgokat csak kicsit elfajult a séta…
-Na várj, a többiek tudtak arról, hogy te és Selena???
-Igen…
-Hát ezt nem hiszem el…-álltam fel idegességemben – és lefeküdtetek???
-Sajnálom…. – akkor igen..
-Nathan, hogy tehetted? – nem bírtam tovább sírva fakadtam…
-Részeg voltam, elvesztettem a fejemet… nagyon sajnálom…
-Hát én is….-ezzel a mondattal vége…

Felkaptam a cuccomat és kiviharoztam…. El sem köszöntem a többiektől, csak mentem az ajtó fele… Mivel Nath hozzá át magukhoz, így haza kellett sétálnom… kemény fél órás séta… Így is gyorsabban mentem a megszokottnál, de amikor Nathan utánam kiabált, hogy várjak haza visz, el kezdtem rohanni. Már amennyire rohanni lehet 10 cm-es hóban…



*Nathan szemszöge*
-Én akkor egy balfasz vagyok! – mentem vissza a nappaliba a többiekhez.
-Elment? – kérdezte Tom.
-El…és biztos, hogy nem fog visszajönni..
-Nyugi Nath – jött oda Nare – ha szeret akkor visszajön.... Srácok had beszéljek 4szemközt Nathannel..-erre a többiek kimentek elmentek..
-Figyelj Nath, valljuk be…hülyeséget csináltál. Ha Siva meg csalt volna engem, egy idő után biztos megbocsájtottam volna neki, mert nem tudnám nélküle elképzelni az életemet. Nektek is már elég szilárd a kapcsolatotok, biztos, hogy meg fog bocsájtani, csak most egy kis idő kell neki.
-De még is mennyi idő??? 1nap? 1hét? 1hónap?
-Az majd kiderül, de most feküdj le szépen a szobádba és csinálok neked teát és felviszem.
-Oké – indultam felfele a könnyeimmel, de visszafordultam Narehoz – Nare?!
-Igen?
-Köszönöm….

*Gabriella szemszöge*
Csak futottam, a könnyeimtől nem sok mindent láttam, majd egy ismerős háznál megálltam és becsöngettem.




-Gabi? Mi a baj?
-Logan – omlottam a karjába.
-Gyere! Teljesen szétfagytál!

Leültünk a nappaliba. Logan hozott zsepit, forró csokit, ami tényleg forró volt és takarót, hogy takarózzak be vele. Elmeséltem neki mindent, de már nem sírtam. Annyira kiszáradt a szemem, hogy még ha sírni is akartam volna, nem jött volna ki egy csepp könny sem.

-Hé, szia Gabi. Mizu?
-Kendall, most menj innen – szólt neki Logan és elment.

-Logan?
-Tessék?
-Itt maradhatok éjszakára?
-Persze, hogy itt maradhatsz – ölelt meg.

Estére megkaptam Logan szobáját, azt mondta, hogy ő majd alszik a vendégszobában. De én azt akartam, hogy itt maradjon velem. Nem szerettem volna egyedül lenni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak