,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. szeptember 13., péntek

1x18 Game over

http://thewanteddance.blogspot.hu/   <---- az új blogom. Érdemes benézni!!! Nathan love story ;)))


*2 nap múlva, éjjel*

Iszonyatos hasfájásra ébredtem fel az éj közepén. Tudtam, hogy ez semmi jót nem jelenthet. Nagy nehezen felkeltem az ágyból és átmentem Nathan szobájába. Azért vagyunk külön szobában, mert még mindig nem békültünk ki és így nem tudnék mellette aludni.

-Nathan – keltegettem – ébredj. Be kell vinned a kórházba.
-Hm? Mennyi az idő? – ébredezett – Mi történt?
-Szörnyen fáj a hasam. Kórházba kell vinned – fogtam a hasamat.
-Jó oké – pattant ki az ágyból – öltözz fel, addig én is felöltözök és megyünk.
-Oké – ezzel kimentem a szobából.

Felöltöztem nem nagy sikerekkel, de 10 perc után kész lettem. Addigra már Nathan is felöltözött és a garázsból kijárt a kocsival. Segített lemenni a lépcsőn, beültünk az autóba és 10 perc alatt ott voltunk a kórházban.
Egy orvos megvizsgált, ami nem tartott sokáig és közölte a tényeket. Nathannel megfogtuk egymás kezét és hallgattuk az orvost. ’Ön elvetélt’, a mondat hallatán síró görcsöt kaptam. Nathan próbált vigasztalni, de nem ment neki. Nagyon nagy trauma ez, hogy van benned egy élet, akár szeretted volna, akár nem, de akarod, hogy már meg legyen és nagyon kevés idő után pedig elveszíted. Nem tudom mennyi ideig sírtam Nathan vállán, de sikerült megnyugodnom. Levetettem a kórházi ruhát és felvettem a sajátomat, majd haza autókáztunk. Nathannel aludtam. Nem bírtam most egyedül lenni. Lehet, hogy olyat tettem volna, ami az én vesztemet is okozná.

Reggel olyan 10 órakor keltem, nem volt mellettem senki. Lebaktattam a konyhába, ahol Naret és Kelseyt találtam, megkérdeztem tőlük, hogy hol vannak a fiúk, mire elmondták, hogy reggeli műsorba kellett menniük.
Visszamentem a szobámba, összeszedtem a holmimat és hazamentem.

-Nathan szemszöge-
Ma nem igazán voltam a toppon, amit a fiúk is észrevettek, de nem akartam elmondani neki, hogy mi történt az éjjel, mert még én is alig tudom felfogni a dolgokat. Hihetetlen. Fáj is, de közben örülök is neki. Ez egy kicsit durva, hogy örülök neki, de legalább nem lesz felhajtás, és s másnapi újságokban mi szerepelünk azzal a címmel, hogy ’Nathan Sykes megcsalta Gabriella Swant és most meg kiderült, hogy gyereket várnak’. ..
Reggeli műsor után egyből haza mentünk. A házban Gabit kerestem, de nem találtam.

-Lányok, hol van Gabi? – kérdeztem aggódva Kelstől és Naretól.
-Haza ment – mondták félvállról.
-Micsoda? – kérdeztem egy kicsit hangosabban és nyomatékosabban.
-Azt mondta, hogy haza ugrik és majd jön.
-Ahhhjjj, mért hagytátok, hogy elmenjen egyedül??? – indult az ajtó fele.
-Nathan!!! Mi a baj? – szóltak utánam a többiek, de ki mit se hall, mentem céltudatosan.

Beültem a kocsiba és 100-zal, ha mentem és meg se álltam Gabi házáig. Bementem a kapun, kipattantam a kocsiból és kopogtattam az ajtón. Gabi nyitott ajtót, de meglátva be is csapta azt. Kinyitottam én és bementem a házba.

-Gabi, beszéljük meg! – kérleltem.
-Nathan, nincs miről beszélnünk – állt meg előttem karba tett kézzel – Azért maradtam nálad, mert gyerekünk lett volna, de most már nem lesz és így nem is kell ott maradnom nálad.
-Figyelj, megértelek, hogy nehéz neked és nehéz is lesz feldolgozni, de hidd el, amennyire a te gyereked volt, úgy az én gyerekem is volt. Szerinted nekem nem fáj? Elhagy a szerelmem, majd azt hitem, azért jön vissza hozzám, hogy meg tudott bocsájtani, de erre bejelenti, hogy gyerekünk lesz és még azt is elvesztettem.
-Nathan, kérlek, most menj el – elfordította a fejét és már a sírás határán állt, ahogy én is. 




Nem tudtam mit mondani, így ahogy kérte, elment. Beültem a kocsiba és haza vezettem. A házunk előtt megálltam és bámultam magam elé, majd kitört belőlem a sírás. Nem tudom mennyi ideig sírhattam, csak annyit vettem észre, hogy nyitódik a kocsi ajtó és Jay szólt valamit és kisegített szállni az autóból.

Depressziós lettem… Bezárkoztam… Senkivel se akarok beszélgetni. Enni se igazán tudok. Fogyhattam talán 5 kilót vagy többet. Koncerteken se vagyok a régi a többiről meg inkább ne is beszéljünk… Soha se szenvedtem ennyit egy lány miatt…
Az egyik nap már kést vettem a kezembe és gondolkoztam, hogy melyik csuklómon vágjam fel az ereimet, de persze nem mertem megtenni… Azóta se megyek kés közelébe… Van pár jó pillanatom, de abban a pillanatban újra szomorú leszek.

-Gabriella szemszöge-
Molly szabadságra küldött és ezért, úgy döntöttem, hogy új fejezetet nyitok az életembe. Először is a fodrásznál kezdtem. Barna hajam lett. Túl sokáig voltam szőke… szinte születésem óta… Sose mertem kipróbálni a hajfestést, de úgy döntöttem, hogy kockáztatok és elég jó lett az eredmény. Feliratkoztam egy hajóútra, ami 10 napot fog elvenni az életemből. 10 napon keresztül a vízen. Még szerencse, hogy nem vagyok tengeri beteg.
Ha már kockáztatásról van szó, akkor tattoo. Sose mertem tattoot varratni, de most megtettem. A hasam aljára varrattam csillagokat.
Pircingen is gondolkoztam, de arra jutottam, hogy az már túlzás lenne. Nem akarok én szétvarrt, szétlyukasztott tini lenni…


Kicsit szomorú lett ez a rész, de így kellett, hogy történjen.... 
Remélem nem bánjátok!!!
Komikat várom és szavazzatok is!!!!
By: Dorina :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak