,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. szeptember 8., vasárnap

1x17 Bejelentés






*1 hét múlva*

-Gabriella szemszöge-

-Doktor úr, mondja, hogy ez nem igaz!!! – bepánikoltam.
-Általában ennek örülni szoktak, de ember válogatja.
-De tuti, tuti halál biztos???
-Tuti..izé..akármi..biztos… 100%-ig biztos.
-Ez nem lehet igaz…-sokkolt.

-Nathan szemszöge-
Gabival már egy hete, hogy szakítottunk. Teljesen ki vagyok. Próbákon se vagyok a toppon… a koncertekről meg ne is beszéljünk…Hiányzik, fáj, hogy elment, de közben meg is értem. Kisírtam miatta a szemeimet… plusz még  a médiai rám szállt, de nem akartam nyilatkozni… így abba hagyták a dolgot….

-Nathan, itthon leszel délután? – rontott be Nare, fülén a telefonnal.
-Itthon, de mért? – kérdeztem értetlenkedve…
-Itthon lesz – hallottam, hogy belemondta a telefonba és kiment a szobából…

Azóta és egyfolytában kérdezősködtem, hogy mi volt ez a kérdés, hogy jön-e valaki hozzánk, de nem mondtak semmit. Vagy ha mondták akkor elintéztek annyival, hogy ’majd megtudod’. Már nagyon kíváncsi voltam… ott toporzékoltam a nappaliban… de nem, hogy békén hagytak volna, inkább felküldtek a szobámba… Tudod, hogy én vagyok a legfiatalabb, de akkor se kellene anyáskodni, meg apáskodni fölöttem. Felmentem a szobámba, befeküdtem az ágyba és telefonon twittereztem és zenét hallgattam fülhallgatón keresztül.


-Gabriella szemszöge-
Muszáj tudnia. Ne csak az én felelősségem legyen!!! Ezért elmegyek hozzá.

-Nathan – mentem be a szobájába, mire ő kivette a fülhallgatót a füléből és felült az ágyra.
-Gabi, te..itt…mit…??? – dadogta.
-Beszélnünk kell – mondtam komolyan.
-Öhm… hát oké… öhm..ülj le -  mutatott az ágyra. Leültem.
-Szóval… sokat gondolkoztam, hogy, hogy mondjam el neked… de nem kerítem a dolgokat… ki mondom…
-Gabi… már most kerítesz.. légy szíves mondjad.. – hallottam hangjában az aggodalmat.
-Oké… Terhes vagyok!
-Hogy mi? Kb ilyenek voltak a szemei:  O.O
-Jól hallottad.
-De, hisz szeded a gyógyszert, nem? Egyáltalán az enyém??? Még is, hogy lehet ez.
-Igen szedem a gyógyszert. Amikor utoljára lefeküdtünk, az után influenzás voltam és az antibiotikum elnyomja a gyógyszer hatását…. és így… és persze, hogy a tiéd Nathan. Ki másé legyen???
-Istenem…. és megtartod???
-Van más lehetőségem? – kérdeztem, mert nincs más választásom…
-Akkor apa leszek… Juhu… - mondta szarkasztikusan…
-Ennyire azért ne örülj neki…
-Elmondjuk a többieknek?
-El kéne….
-Oké – állt fel, és nyújtotta a kezét, hogy felsegítsen az ágyról, de erre csak egy ’te meg mit csinálsz’ fejet vágta, de végül is megfogtam a kezét és kapott az arcára egy pici puszit.
-Ezt meg mért kaptam???
-Csak úgy – vontam meg a vállamat és elindultunk a nappaliban, ahol mindenki ott volt és kíváncsian néztek ránk.

-Mondjátok, hogy kibékültetek, mert már én nem bírom, hogy nem vagytok együtt!!! - Jay.
-Nyugi Jay – szólalt meg a mellettem lévő kis Sid – más hírünk van.
-Na, halljuk – kíváncsiskodott Kels.
-Te mondott el nekik vagy én? – fordultam kérdően Nath felé.
-Mond el te, én még sokkban vagyok.
-Mondja már el valamelyikötök, hogy miről van szó – türelmetlenkedett Siva.
-Na jó, hát szóval tudjátok… múltkor megfázásra szedtem gyógyszereket és azok elnyomták a fogamzásgátló tablettát hatását és …. terhes lettem.

Hát rosszabbra számítottam.. Nare, Siva és Kelsey jöttek megölelni és gratulálni, amíg a többiek csak ültek és még mindig néztek maguk elé.. Nem tudtak megszólalni. Azt elfelejtettem mondani, hogy Scooter és BigKev és ott volt a nappaliban. Majd pár perc után, jött a kérdezősködés, hogy meg tartom-e , mi lesz ez után a karieremmel…. Abban az egyben biztos voltam, hogy megtartom és vállam is érte a felelősséget. De, hogy a karieremmel mi lesz, azt még magam se tudom. Mollynak is elmondtam a dolgot, azt mondta, hogy csak bízzam rá, majd valahogyan megoldjuk. Apunak és anyunak is elmondtam. Nem nagyon tetszett nekik a dolog, hogy nem vagyok együtt Nathtel és gyereket várok tőle, meg, hogy 19 évesen teherbe estem, de kis mérgelődés után, beletörődtek és már örültek, hogy lesz egy kis unokájuk.
A fiúk Scooterrel beszeltek. Gondolom a baba miatt. Addig Kelsey, Nare és én a konyhában beszélgettünk. Elmeséltem neki mindent. És jött a nagy kérdés, hogy megbocsájtok-e Nathannek. Erre a kérdésre még a választ magam sem tudom. Majd meglátjuk.


*Nathan szemszöge*
Sokkolt a hír, de nem tudok mit tenni ellene. A nagy szerelmem a szíve alatt hordja és kisbabánkat, miközben szó szerint utál engem.

-Nathan – kezdte el a beszédet felém Scooter – mi lesz ez után? Mármint vállalod a felelősséget?
-Vállalom – mondtam határozottan. Hisz még is az én gyerekem lesz, én ”csináltam”, vállalnom kell a tetteim következményeit.
-Oké. Srácok nem tudom, hogy, hogy leszünk ezután, de az  biztos, hogy Mollyval kell beszélnem.
Befejeztük a beszélgetés és Scooter elment. Láttam, hogy a lányok jól elbeszélgetnek ezért nem akartam megzavarni őket, inkább indultam a szobám felé, vagy is indultam volna, de megszólítottak.

-Várj Nathan! – fordultam a hang irányában és ott termett előttem Gabi – öhm… felmegyünk???
-Igen… persze… - nem tudtam mit akar. Mikor beértünk a szobába leültünk az ágyra és néztünk magunk elé, majd Gabi megtörte a csöndet.
-Az jutott eszembe, hogy én itt mondom, hogy megtartom a gyereket, de téged nem is kérdeztelek meg, hogy te szeretnéd-e? Vagy valami.
-Nem tudom, hogy lesznek a dolgok, de azt tudom, hogy vállalom a felelősséget.
-Komoly? – nézett rám könnyes szemekkel. Letöröltem a könnyeit.
-Igen – majd megölelt. Kicsit meglepődtem, de azonnal visszaöleltem – lehet egy kérésem.
-Ühüm.
-Megfoghatom a hasadat? – kicsit félve tettem fel a kérdést.
-Persze.

-Gabriella szemszöge-
Nathan megkérdezte, hogy megfoghatja e a hasamat, amire én igent mondtam. Levettem a pulcsimat, majd lefeküdtem az ágyra és a pólómat feljebb hajtottam. Láttam Nathan arcán, hogy nem tudja, hogy, hogyan közeledjen felém, így csak ült az ágyszélén és felsőtestével fordult felém. Majd rátette a kezét a hasamra, majd a kezemet rátettem az övére.

-Nathan, nem harapok, nyugodtan közelebb jöhetsz – és ebben a pillanatban már ott feküdt féloldalasan mellettem, kezét még mindig a hasamon tartva.
-Gabi!
-Igen?
-Szeretném, ha itt maradnál nálunk, hogyha bármi van, tudjunk segíteni.
-Nathan, szerintem ez nem jó ötlet.
-Kérlek.  Nyugodtabb lennék, ha itt maradnál.
-Legyen – mentem bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak