,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. szeptember 27., péntek

1x20 Csodálatos éjszaka +18




*este*

-Gabriella szemszöge-
-Na, mit hoztam neked? – szóltam oda az ágyon heverésző drágaságomnak.
-Remélem nem csokit, mert Jay tele etetett vele.
-A-a – ráztam meg a fejemet – tessék – nyújtottam neki egy táskát.
-Fullcap? – csillantak fel a szemei – köszönöm.

-És, mikor jöhetsz ki a kórházból?
-Nem tudom. Pár napig biztos, hogy nem…. Arra gondoltam, hogy ha kikerülők innen a pokolból, akkor elmehetnénk valahová kettesben. Jó messzire.
-Jól hangzik – csókoltunk meg egymást, de megzavartak…
-Oh, talán megzavartunk valamit? – jött be Tom és a banda többi tagja.
-Srácok, had mutassam be a barátnőmet – mutatott rám – Remélem jól kijöttök majd.
-Biztos jól megleszünk – mosolyogtam a többiekre.
-Jó újra látni – jött oda Nare és megölelt.
-El ne tűnj még egyszer – majd Kelsey is megölelt.
-Nem fogok, nyugi – mondtam a biztató szavakat.

Nathan 1,5 hétig volt bent a kórházban. Minden nap bementem hozzá, kivéve 1-2 napot, mert koncert volt és stúdiózni kellett. Jelenleg, repülőn ülünk és Svájcba tartunk… 1 hétig együtt leszünk Nathannel Genfben, Svájc fővárosában...

Beérve a szállodába egy hatalmas szív alakú ágy tárult elénk, ami tele volt szórva rózsaszirmokkal. Volt pezsgő és csoki, meg persze a kihagyhatatlan nagy kandalló…. És a kilátás?! Egyszerűen csodálatos. Olyan szép a hó fedte táj…

-Nathei, ugye elmegyünk síelni, sétálni vagy valami? – fordultam felé és a nyaka köré fontam karjaimat.
-Amit csak akarsz Kicsikém – váltottunk egy aprócska csókot – De nekem is lesz egy kérésem…. Szex a kandalló előtt.
-Legyen – adtam be a derekamat – De most menjünk ki!!

Hotel mögött volt egy kis szabad terület, ahol hóembert és hó angyalt csináltunk….

Egy tökéletes nap, egy tökéletes sráccal.

A kinti kis játékunk után, visszamentünk a szobánkba, hogy felmelegedjünk, mert átfagytunk, ezekben a mínusz fokokban. Jól betakaróztunk és forró csokit ittunk. Pontosabban én ittam forró csokit, Nathan pedig szokásához híve, teát. Felmelegedés után, lementünk vacsorázni, a hotel éttermében…

*este a hotel szobában*

-Szóval.. – ölelt meg hátulról Nathan.
-Szóval? – nem szólt semmit, csak a hajamat igazgatta, hogy hozzá férhessen a nyakamhoz, amit apró csókokkal fedett be… Olyan jó érzés újra magaménak tudhatni…. Érezni teste melegét, szívverését, illatát…

Kivett a nadrágja zsebéből egy óvszert, majd visszajött, hogy húzzam fel. Felhúztam, ő pedig végigsimított a combomon. Egy kicsit feljebb csúszott a keze. Már a lábam között járt, úgy izgatott. Én szintén ezt csináltam, nekem is ott játszott a kezem. Mondta, hogy nyugodtan pihenjek, mire hátra vágtam magam. Megbíztam benne, tudtam, hogy vele nem lesz semmi gond. Amikor érezte, hogy kész vagyok, becsúszott a bugyimba a keze. Már a csiklómat izgatta, nagyon élveztem. Apró nyögésekkel jeleztem, hogy ez tetszik, majd az ujja becsúszott és még nagyobb hangok jöttek ki a számon. Mikor elélveztem, fölém hajolt és megcsókolt. Belém helyezte férfiasságát. Eleinte fájt, de lassan csinálta. Majd megszoktam, végül élvezetes volt. ki-be mozgott, közben néha melleimre hajolt. Egy kevés idő múlva nagyokat nyögtem, Nathan hátát simogattam közben, majd megcsókoltam, átkaroltam. Nath is lihegett az élvezettől. Én mozgattam a csípőmet, ő pedig dolgozott rajtam, már izzadt. Én megcsodálhattam az izmos felsőtestét és mikor mindketten elélveztünk, megcsókolt. Leírhatatlan érzés volt azzal csinálni, akit szerettem.  Az életem egyik legcsodálatosabb dolga volt, tényleg leírhatatlan. Ezek után visszafordult a helyére és megölelt. Megpusziltam a karját, és elaludtunk.

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Na, végre itt vagyok. :D
    Istenem.. Gabi terhes lett, és aztán.. :'c Én azért kíváncsi lettem volna rá, hogy Nath milyen lett volna apukaként, de ez már magán szoc. problem. :'DD
    Hát én majdnem kitéptem a hajam, amikor Gabi Logan-hez ment.. o.o" Mondom, what the f---?! o_O
    Ezt már csak az überelte, amikor Nathannek autóbalesete lett.. Nálad garantáltak a mini szívrohamok! :DD
    És akkor most értem el a jelenbe. Újra együtt vannak! *o* ^^. Happy van.. :D A végét viszont nem olvastam el, nekem túlságosan is 'intim' résznek számít, szóval... Nem olvastam el.. >_<" xd
    Várom a kövit! ;)
    Puszi: Cassie ;*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szai.!:))
      Pont te beszélsz, hogy szívrohamokat kapsz?? :OOO
      Szerinted én mit érzek amikor a blogodat olvasom?? :DDDDDD
      Kicsit se esek le a székről vagy az ágyról, amikor a bejegyzéseidet olvasom!! :DDD
      Csaje..:D Csak ne, hogy lebízd magad, hogy ennyire happy van :PPP
      Honnét tudod, hogy intim, amikor nem is olvastál bele??? ^.-
      Hmmm????
      Nem sokára hozom kövit! :****

      Törlés
    2. Haha, igen én beszélek. :'DD
      Hát három dologból jöttem rá, hogy intim rész lesz benne..

      1: Már maga a cím is ezt reklámozza :P
      2: Gondoltam, hogy a végén lesz, mert általában ott szoktak lenni az ilyen részek.
      3: Az utolsó bekezdés első 6 szava. Onnan már nem olvastam tovább.. xd >_<"

      Törlés
    3. Ohh, de jó kislány vagy! :DDD

      Törlés

Oldalak