,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. szeptember 10., kedd

Szavazás

Sziasztok!

Mint már láttátok, szavazást indítottam. Arról lehet szavazni, Hogy Gabriella Swan kivel jöjjön össze a történetben. A választások: - Nathan Sykes
                                         - Logan Henderson
                                         - Senki se

Ha Nathan nyeri a választást, akkor egyértelmű, hogy valamilyen formában, megint találkozik a két összetört szív...

Ha Logan nyeri a választást, akkor valamilyen formában randizni fognak, de persze, a wantedosok se maradnak ki a képből...

Ha a senkire esik a választás, akkor ez van. Nem tudom még, hogy, hogy folytatódna a történet, de majd kitalálom...

2 hétig megy a szavazás és kiderül, ki lesz a nagy Ő.

Igen, tudom. Nagyon ő = shift + ő. Billentyűzet tökéletes. Haha....

Köszönöm szépen a két feliratkozót, és a majdnem 1000 látogatót. A komikat kicsit hiányolom, de ez van...  Nyugodtan meg lehet írni, hogy ha nem tetszik a történet, vagy ahogy leírom. Nem fogok besértődni....

Szóval... szavazzatok és hétvégén hozom az új részt. ;))

<3333

2 megjegyzés:

Oldalak