,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 6., kedd

1x01 A találkozás



- Gabriella szemszöge-
Végre egy kis pihenés. Délelőtt stúdiózás, fényképezés… Elég is volt mára! Most kint vagyok a parton és sütettem a hasam. Na, persze, nem egyedül. Itt vannak a tesóm (Sean) és a legjobb barátnőm (Vanessha). Kicsit arrébb is vannak páran. 5 srác és 2 csaj. Az egyik csaj nagyon ismerős, de nem tudom honnét. Ők is elég jól nézegetnek felénk. Remélem nem rajongók, mert most nincs sok kedvem hozzájuk.
Békésen beszélgetünk a homokban és egyszer csak azt veszem észre, hogy egy lány ott terem mellettem a semmiből.

-Szia, bocs…. –kezdete el mondani valóját egy ismerős, hosszú, barna hajú lány.


-Nareesha szemszöge-
A fiúkkal délelőtt The Wanted Life-ot forgattunk. Kikapcsolódás ként lejöttünk a mi kis titkos partszakaszunkra. Általában csak mi szoktunk itt lenni, de most kivételes mások is vannak itt. 2 lány és 1 fiú van még itt, kicsit arrébb. A szőke lány valahonnét nagyon ismerős. Elbambultam a gondolkodásban és csak azt vettem észre, hogy a fiúk a nevemen szólongatnak. Abban a pillanatban jöttem rá, hogy ki is az a lány.

-Mindjárt jövök – szóltam oda a fiúknak és a lány felé indultam.
-Szia, bocs, hogy így megzavarlak, de emlékszel rám? – tettem fel a kérdést neki.
-Szia…Öhm…Nem igazán…Bocsi…
-Narassa vagyok, régebben együtt modellkedtünk.
-Jah tényleg – ölelkeztünk össze, mint régen látott barátnők – ne haragudj, hogy nem ismertelek meg!
-Semmi baj.
-Jaj, bocsi! Ő itt a testvérem – mutatott a srácra –Sean. És a legjobb barátnőm – a barna hajú lány – Vanessha.
-Sziasztok – köszöntem nekik oda barátságosan – gyere én is bemutatlak a skacoknak.
- Öhm oké…


-Gabriella szemszöge-
-Sziasztok – köszönt oda Nareesha – gyere én is bemutatlak a skacoknak.
-Öhm oké… - menten bele.
-Srácok – szólította meg a barátait – ő itt az elveszett barátnőm Gabriella. Gabriella ők is Kelsey, Tom, Jay, Max, Nath, és a barátom Siva.
-Szia – köszöntek egyszerre.
Amikor megláttam őket, úgy tudtam volna sikítani, mint egy elvetemült rajongó. Jó, tudom, szinte minden nap híreségekkel vagyok körülvéve, de akkor is! Mégis csak a The Wanted. Egész nap őket hallgatom maximum hangerővel. Imádom őket. Na, lényeg! Kicsit meglepődtem, így bambultam is néhány másodpercig, de rájöttem, hogy vissza kellene köszönöm.
-Jah, izé.. Sziasztok – mondtam vigyorogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak