,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 8., csütörtök

1x03 A titok



A feladatod, az lesz, hogy – kezdte el mondani Max – csókolj meg! Na persze, ha mersz!
Kicsit haboztam, de Nare megnyugtatott.

-Ha nem akarod, hogy ezek az állatok leitassanak, akkor csináld meg, nem fog ezek után senki se rib@ncnak nézni.
-Oké, de csak egy szájra puszi – ajánlottam fel Maxnek.
-Legyen – ment bele.

Ezt senki se tudja, nekem van egy kicsi múltam Maxszel, amiről senki se tud. Kb ugyan úgy kezdődött, mint a romantikus filmekben… Egy kis nyári kalandnak indult és szerelem lett belőle… BAZINGA!
(bazinga = hazugság) Tényleg nyári kaland volt, de érzelmek nélkül. Mentek az SMS-ek, hogy ”gyere át”,  ”kívánlak”, stb…
Most merül fel bennetek az a kérdés, hogy még is hol, mikor és hogyan találkoztunk.
Hol? – Londonban egy pubban
Mikor? – Nyáron
Hogyan? – Meghívott egy italra és 10 perc után már a mosdóbban faltuk egymást.
És ilyenkor jöttek az ágy jelenetek….
Jah és még egy! Hogy mért nem tudja ezt senki se? Mert megbeszéltük, mielőtt nagy világsztárok lettünk volna, hogy ezt titokba tartjuk és senkinek se mondjuk el.
Na akkor egy kis kitérő után a csók.
Oda mentem, lehajoltam hozzá és pár másodpercig tartó csókot váltottunk. Eközben a többiek:

-Húúúúú!!!!



-Max szemszöge-
Nem gondoltam volna, hogy még valaha látni fogom az én kis szőkeségemet! De most itt ül a konyhámban vagy is a konyhánkban, mert nem csak az enyém és ugyan olyan, mint volt. Energia bomba, amit nem csak a színpadon tör benne elő, hanem az ágyban, ha tudjátok mire gondolok…
Leültünk felelsz vagy merszezni. Én jöttem és a tündérkém.

-Felelsz vagy mersz?
-Merek.

És a feladat egy csók lett, amit meg is csinált. Nem mondom, hogy szerelmes vagyok belé, de jó volt újra érezni, amit pár évvel ezelőtt csak úgy megkaptam. Szerintem ő is így volt vele. Lehet, hogy még folytatni lehetne a kis kalandunkat vagy most már sokkal érettebb és nem megy bele semmi hülyeségbe??? Egyet tudok! Újra meg kell ismernem, hogy tudjam milyen lett!!
Lehet, hogy azért nem mondja el, hogy ki tetszik neki, mert előtörtek az emlékképet? Jó tudom, nekem is van egy egom, hogy azt hiszem, hogy én tetszek neki, de szerintem így van!

-Gabriella szemszöge-
Még pár kört játszottunk aztán, haza mentem, mert holnap korán kell kelnem egy fotózás miatt. 

-Holnap Jaybird partyt tartunk, ugye eljössz? – kérdezte mosolyogva Jay.
-Hát nem is tudom – húztam egy kicsit az agyát.
-Na gyere jó lesz, bulizunk egyet.
-Ha esetleg eljönnék, akkor hányra kéne jönnöm?
-20:00 ??
-Majd meglátjuk. Sziasztok.

Végre haza értem. Sean a szobájában filmezik, anyuék meg ma reggel utaztak el megint üzleti körútra Tokióba. Hogy ez mit is jelent? A nyári turnémra a drága öcsikém is jönni fog. Akár tetszik neki, akár nem! 

Levetkőztem, engedtem magamnak vizet a kádba és elmerültem a habokba. Na persze a twitterezés se maradhatott ki.

@NathanTheWanted követ téged
@JayTheWanted követ téged
@MaxTheWanted követ téged
@TomTheWanted követ téged
@SivaTheWanted követ téged
@MissKelseyH követ téged
@Nare_esha követ téged

Gyors visszakövettem mindenkit.
Fürdőzés után megosztottam egy képet:
 



@GabriellaS: Nézzéték én már pizsiben és még csak este 10 óra sincsen. Hosszú egy nap! Mindenkinek jó éjszakát! :*  Ui.: @Nare_esha jó volt ma újra látni! :***
@Nare_esha: @GabriellaS téged is jó volt látni. Jó éjszakát! :**


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak