,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 13., kedd

1x06 Párizs



*Július 8. Hétfő*





@GabriellaS: Vigyázz Európa, mert megyünk! :P @SeanSwan  @VaniC
@NathanTheWanted: @GabriellaS küldöm a puszijaimat utánad! :**
@Nare_esha: @Gabriella S jó utat! Kár, hogy már is el kellett menned!:/
@TomTheWanted: Legközelebbi bulin a földig itattatlak! ;)
@JayTheWanted: Végén még találkozunk! Mi is Európába megyünk holnap! :)))
@GabriellaS: @NathanTheWanted várom a puszikat :***  @Nare_esha ígérem, ha találkozunk akkor tartunk egy csajos napot <3 @TomTheWanted előbb foglak leitatni én téged, mint te engem;) @JayTheWanted jó lenne még pár tali!:)))
 
Ha már repülés és unalom akkor kezdjünk dalt írni! Mindig jól jön egy új dal. Úgyis most jött ki egy új albumom amihez kellenek a dalok.
Na akkor kezdjük:


,, Plug in the mic, open the curtains
Turn on the lights, I'm through rehearsing
The feeling ignites, I'm in control
The crowds in the palm of my hands
All my fans stand, what is the truth?
What's an illusion?
You're searching for proof
But are you certain?
Whatever you see is what you get
If words paint a picture then
I betcha I can getcha yet

I'll make you believe in me
I can be what you want me to be
Tonight is the night
Where I make you see
That I can be anything
Anything, anything…
"

(Lucy Hale – Make you belive me)



El is röppentek az órák és már Európában voltam, pontosabban Párizsban.  Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy Sean és Vanessha is velem jöttek. Leszálltunk a repülőről és már egy csomó rajongó ott volt az aulában. Kiosztottam pár 100 autogrammot és egy kissé erőltetett mosolyt a képekre. Pár rajongó nagyon aranyos volt. Kaptam tőlük ajándékot. Pl. plüss maci, párnát, pólót amin rajongók nevei voltak, néhány sráctól telefon számot is. Nagyon jó emlékek lesznek. Rajongók után irány a hotel, ahol még több rajongó volt. Honnét tudták, hogy pont itt fogok megszállni??? Nem értem….
Beértünk a hotel szobába és az ablakon keresztül Párizs csodálatos látképe tárult elém az Eiffel-toronnyal. Muszáj volt posztolnom egy képet.




@GabriellaS: Kérdés:Lehetnél még ennél gyönyörűbb? Válasz: Nem! Már most imádlak Párizs! <333


*Este 20:00 óra*
Beesteledett, így úgy döntöttünk a skacokkal, hogy megnézzük közelebbről az Eiffel-tornyot.



@GabriellaS: Most már értem, mért hívják Párizst a szerelem városának!:’)



*Eközben L.A.-ben*


-Jay szemszöge-
-Hé srácok, Gabi posztjait láttátok twitteren? – kérdeztem a lusta népségtől.
-Nem, mért mit ír? – kérdezte Nare.
-Hát végül is a lényege annyi, hogy Párizsban van.
-Igen és?? – értetlenkedett Tom.
-Nem értitek? – kérdésre kérdéssel – Ma este utazunk mi is Párizsba.
-Szóval arra akarsz kilyukadni, hogy lehet, hogy találkozni fogunk? – esett le Kelseynek amit már 5 perce magyarázok.
-Igen! Végre valaki aki megértette.
-Azért ne bízzátok ennyire el magatokat! Párizs hatalmas és nem biztos, hogy ugyan abba a szállodában fogunk megszállni, mint ő – oktatott ki Max.
-Ezt a negatív hozzáállást – forgattam a szemeimet és visszavonultam a szobámba pakolni a turné következő állomására amit már tudtok, hogy Párizs lesz.


*Július 9. Kedd*
 
-Gabriella szemszöge-
Reggel 7 óra és arra keltem, hogy valami őrületes hangzavar van a folyóson. Kikeltem az ágyból, hogy megnézzem mi ez a kiabálás. Már éppen készültem én is elkiabálni magamat, hogy fejezzék be amit csinálnak a folyóson, de nem kellett, mert az én jó kis menedzserem elintézte helyettem.

-Fejezzétek már be a kiabálást és a baromkodást valakik még aludni akarnak!! – üvöltötte le a fejüket Molly.
-Hát én már biztos, hogy nem fogok aludni – léptem ki a lakosztály ajtaján, hogy megnézzem kik csinálták ezt a hangzavart. Kicsit se lepődtem meg, azon, hogy kik voltak…..



 

 

 
 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak