,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 27., kedd

2. díj *.*



Sziasztok! Megkaptam a blogom második díjat, amit nagyon szépen köszönök, Shakee Andinak. <333



Szabályok:

1.Válaszolj 10 kérdésre.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Tegyél fel 10 kérdést.
4. Küldd tovább 10 embernek.


10 válasz

1. Volt mar olyan, hogy tudtad, hogy mit írj a blogodba, de nem volt kedved írni? Volt. Nagyon sokszor is…
2. Volt mar olyan, hogy nem tudtad mit írj a blogodba, de volt kedved irni? Olyan szerencsére még nem… és remélem, hogy nem is lesz.
3. Mi a kedvenc kajád? Spagetti :333
4. Hova utaznál el szívesen? London *.*
5. Van olyan dolog amit nem bocsátanál meg a legjobb barátodnak sem? Ha hátba szúrna….
6. Szerinted mi kell ahhoz, hogy boldog életed legyen? Család, egészség és csokiii:3
7. Meg vagy elégedve magaddal? Lehetne hosszabb a hajam…
8. Milyen magas vagy? Szeretnél alacsonyabb/magasabb lenni? 170cm és szeretnék egy kicsit alacsonyabb lenni.
9. Milyen számodra az álom pasi? Lehetőleg ne legyen vörös… szálkásam izmos, nálam magasabb legyen... és persze, hogy jól nézzen ki, de a belső is fontos… lehetőleg ne legyen nagyképű és bunkó, egoista állat…
10. Ha egy hetet eltölthetnél, ingyen bárhol. Hol töltened? Loa Angelesben a Wanted házban a wanted srácokkal ^.^

10 dolog

1.: Nem szeretem a zöld szemű srácokat, de Nathan Sykes szemében elvesznék.
2.: Imádom a romantikus filmeket.
3.: A kedvenc tantárgyam az angol.
4.: TWFanmily vagyok, de szerintem ezt észre lehetett venni.
5.:  Ezen a dolan elsírtam magam: Avril Lavigne- Wish You Were Here
6.: Naplót írok, tudom valakinek ciki, de leszeretném írni a dolgokat, hogy később visszatudjam olvasni őket :$
7.: év elején minden délután 3-kor az ultimo ano-t néztem a viván.. Egy részt se hagytam ki..
8.: belekezdek egy új blogba.
9.: telefonom nélkül nincs életem…
10.: kiskoromban balerina és jégtáncos akartam lenni. Csak az a bibi, hogy balerina már nem lehetek és korizni se igazán tudok.

10 kérdés

1.: Mi szeretnél volna lenni kiskorodban?
2.: Most mi szeretnél lenni?
3.: Melyik híreséggel / hírességekkel töltenél el pár napot?
4.: Kutya vagy macska?
5.: Melyik szavakkal jellemeznéd saját magadat?
6.:Mit gondolsz Miley Cyrus változásáról?
7.:Mit tennél bele egy időkapszulába?
8.:Kedvenc tantárgy?
9.:Csillagjegyed?
10.: Melyik sztárral cserélnél életet?


Akiknek küldöm:

Shakee Andi
Cassie Taylor
Nikoletta Nagy
~E*
 

3 megjegyzés:

Oldalak