,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 1., csütörtök

Szereplők


Gabriella Swan

19 éves. London született 1994. május. 29-én. Jelenleg szüleivel és öccsével Los Angelesben él. 16 éves korában benevezett az X factorban és a 2. helyet érte el. 17 éves korában kezdett el modellkedni, de közben zenei karrierjében sikereket ért el. Születésnapja után felkérték egy film szerepre.





 Nathan Sykes

Becenév: Nath
Születési idő: 1993. április 18. 
Születési hely: Abbeydale, Gloucestershire,  Nagy-Britannia
Foglalkozás: énekes






Jay McGuiness 

Becenév: Jay, Jaybird
Születési idő: 1990. július 24.
Születési hely: Nottingham,Anglia
Foglalkozás: énekes









Max Gaorge

Becenév: Max
Születési idő: 1988. szeptember 06
Születési hely: Manchester, Egyesült Királyság
Foglalkozás: énekes, modell






Siva Kaneswaran

Becenév: Siva
Születési idő: 1988. november 16.
Születési hely: Dublin, Írország
Foglalkozás: énekes, modell






Tom Parker

Becenév: Tom
Születési idő: 1988. augusztus 04.
Születési hely:  Bolton, Anglia
Foglalkozás: énekes





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak