,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 28., szerda

1x13 London Eye

Sziasztok! Köszönöm az előző részhez a 2 kommentet és az egy feliratkozót. Ez is valami.! :)))) 
Csináltam egy új blogot! Megnézhetitek ITT! Lesz benne szerelem, csalódás, buli és minden ami kell. Ma már szeretném feltenni a szereplőket jellemzéssel és majd nem sokára jön az első rész is.! ;)))



 A srácokkal bepattantuk a kisbuszukba és már mentünk is a London Eye-hoz. A buszon Nathan mellé kerültem. Egy ideig csendben ültünk. Ez a csend, kínos csend volt. Én se tudtam mit mondjak, és ő se.. Csak ültünk és néztünk ki a fejünkből. A telefonomat keresetem a táskámba, de nem találtam és persze ezt Nathan is észrevette.

*Nathan szemszöge*
Ülünk a buszban kínos csend keretében, amikor hirtelen Gabriella valamit nagyon keres a táskájába. Muszáj volt szóvá tennem!



-Mit keresel olyan buzgón?
-A telefonomat, ami a táska legalján van – mondta kicsit szomorúan, egy kis idegességgel megfűszerezve.
-Tessék itt az enyém – vettem elő a telefonomat, amit felé nyújtottam.
-Jaj, de drága vagy – mosolyodott el. Olyan szép mosolya van! Elbűvöl vele. – köszönöm szépen.
-De kérek érte cserébe valamit – mondtam komolyan, de persze a perverz mosolyommal.
-Micsodát? - kérdezte kíváncsian.
-Egy csókot!!!
-Itt és most? – értetlenkedett.
-Itt és most! – erősítettem meg a kérdését válasszal.
-Oké…. 




Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen belemegy, de ebből én csak jól jöttem ki. Pontosabban nem csak én, hanem a Gabi is. Élvezte e helyzetet.

*Tom szemszöge*
A buszban elől ültünk Kelseyvel és gondoltam hátra pillantok, hogy minden oké-e. Hátrapillantottam és mit veszek észre??? Gabriella és Nathan csókolóznak?!

-Kicsim – szóltam oda Kelsnek – nézd.
-De aranyosak!


*Kelsey szemszöge*
Tom szólt, hogy pillantsak hátra és erre mit látok??? A két kis tubicámat, hogy turbékolnak. Szerintem jobban örültem nekik, mint maguk a csóknak.

-Pszt, Nare – halkan szóltam oda Nareéknak – nézd – mutattam Nathanék fele. Nare csak elmosolyogta magát.


*Nathan szemszöge
Csókunk után kinyitottam a szemem, mert úgy élvezetes a csók, ha az ember a szemét lehunyja. Na szóval nyitom ki a szememet, de közben eltávolodtunk Gabival. Egymásra mosolyogtunk és azt veszem észre, hogy 12 szempár ránk szegeződött.

-Remélem mindenki látta – mondtam kicsit szarkasztikusan. Nem nagyon szeretem, ha csókolózok valakivel, és azt nézik, hogy hogyan csókolózunk.
-Baby Nath már nem is olyan baby – ütögette meg a vállamat hátulról Jay.
-Legközelebb is oda adhatnád a telefonodat – kacsintott rám az én kis angyalkám, majd kaptam egy puszit az arcomra.

*Gabriella szemszöge*
Még utaznunk kellett egy kicsit a kijelölt helyszínhez. Addig felnéztem twitterre. A kapott üzenetekre válaszoltam, majd egy képet posztoltam.

 GabriellaS: Hello szülővárosom London!!! Tudom, csak két évig voltunk együtt, és azóta eltelt 17 év, de én akkor is szeretlek <3
SeanSwan: @GabriellaS ez nem ér, hogy te Londonban furikázol, én meg itthon punnyadok! #durci

GabriellaS: @SeanSwan ne sírjon a szád :D Te nem akartál velem jönni!!! 


-Megérkeztünk! – szólt a sófőr.

Nathnek visszaadtam a telóját, majd kiszálltunk. Egy kabinba szálltunk be, mind a 8-an.


*Nathan szemszöge*
Ültünk azon a padon a kabinban, amikor egyszer csak Gabi felállt és közelebb ment az ablakhoz. Úgy látszik megtalálta a telefonját, mert már azzal fényképezett. Oda sétáltam hozzá és hátulról megöleltem. Nem hiszem, hogy bánta, mert elmosolyodott és háttal bújt hozzám. 


 GabriellaS: London Eye <3


-Mit gondolsz, lehetne köztünk valami? – kérdeztem szőkeségemet akit a karjaim közt tudhattam.
-Lehetneee,     ha nem kellene 2 nap múlva Amerikába utaznom – mondta kicsit letörve.
-2 napba sok minden belefér – reménykedve mondtam, hátha veszi a lapot. Erre csak egy értetlen fejet kaptam, mikor megfordult, hogy egymás szemébe tudjunk nézni. – Arra gondoltam, hogy ebbe a két napba, sok mindent tudnánk csinálni. Mi ketten.. Együtt.
-Oké – mondta mosolyogva. Istenem ezek az ajkak.
-Mit szólnál ahhoz, ha este elmennénk vacsorázni?
-Rendben.
-Akkor randi??
-Randi.


-Este 19:00, London, étterem-




*Nathan szemszöge*
Itt ül velem szemben egy csodálatos lány. A szőke egyenes haja, ahogy a vállára omlik, és ez a ruha?! Mindent takar, amit kell, de én még is látnom azt, amit akarok. Az étlapot böngészi, és közben beharapja az ajkát, mert nem tud dönteni. Azok az ajkak istenem. Olyan nekem, mint kis gyereknek a csoki. Kell nekem, hogy boldog legyek. Na jó Nathan! Most már egy kicsit feltűnő, hogy nézed. Nézd az étlapot!!! Áááá, nem megy! Muszáj őt nézném!! De menni fog, gyerünk!!

-Nathan!! Hahó!! Minden oké?

Izé, most hozzám szólt? Uhh… Mit is mondott.. Lekötött a szépsége, meg az, hogy magammal beszélgessek! Ne ez már beteges.

-Bocsi, elbambultam a szépségedben – jól kimagyaráztad magad – mit is kérdeztél?
-Azt, hogy minden oké-e? – és ahogy elnevette magát. Áhw…haraptam be az alsó ajkamat.
-Igen. Választottál már? – egy kis beszédindító, csak ne, hogy azt higgye, hogy sürgetem…
-Öhm.. igen. Bolognai spagettit. És te?
-Én is – mondtam, mert tényleg spagettit akarok enni.
-Direkt vagy véletlen ez a választás? – hoppá. Most fogok lebukni.
-Véletlen..
-Ühüm…

*Gabriella szemszöge*
Kikértük az ételeket és el is fogyasztottuk. Desszertet is kértünk. Somlói galuska. Nyamiii.!! Megbeszéltük, hogy holnap délután elmegyünk piknikezni egy parkba, majd este a szabad ég alatt megnézünk egy filmet. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak