,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 25., vasárnap

1x11 Fogadás = ottalvás



Sziasztok kedves olvasóim! 
Ez a rész kicsit rövidebb lett, de esemény teli, sok képpel. 
Remélem tetszik/tetszett!
Mivel, hogy jövő héten újra megkezdődik a suli és nem tudom, hogy majd milyen időközönként tudom feltenni a részeket, ezért ezen a héten naponta/két naponta felteszek 1-1 új részt.
By: Bősze Dorina 


*Este 20:00*

A fiúknak most kezdődik pár másodpercen belül a koncertjük. A lányokkal megöleltük őket sok szerencsét kívánva. 


Nagyon jó koncertet adtak, mint mindig. Koncert után a fiúk elmentek bulizni Vanesshával, de én mentem inkább haza mentem. Nathan haza akart kísérni… és haza is kísért.

-Köszi, hogy haza kísértél, de nyugodtan mehettél volna bulizni – mosolyogtam rá miközben a szoba ajtó előtt álltunk.
-Szívesen, máskor is. De nem tudtam volna bulizni, azzal a tudattal, hogy 24 órával ezelőtt ájultál el és pihenned kellene.
-Aranyos vagy – mosolyogtam – de ha most nem bánod, megyek lepihenni – nyitottam ki egy kicsit az ajtót.
-Várj még egy kicsit – néztem bele szép zöld szemébe, miközben zavarában a tarkóját vakargatta, amire csak elmosolyodtam – izé…öhm.. csak azt akarom mondani, hogy ha legközelebb találkozunk, akkor elmehetnénk együtt valahová.. ha van kedved.
-Jól hangzik, rendben. Akkor jó éjszakát.
-Öhm.. Várj még…
-Mire? – kérdeztem értetlenül. De nem mondott semmit, csak álltunk egymással szemben és az egyik pillanatról a másikra már az ajkaimon éreztem az ajkait. Mély és édes csókunk után homlokunkat összetámasztottuk.



-Csak azt akartam mondani, hogy jó éjszakát.
-Most már sokkal jobb lesz.

Beléptem az ajtón amit magam után bezártam és lecsúsztam az ajtón majd leültem. Végre megtörtént és milyen hamar el is fog múlni… Neki is turné és nekem is. Nyár végéig tuti, hogy nem fogjuk látni egymást….

Teltek múltak az évek, mint a mesékben, csak itt nem évekről van szó, hanem napokról/hetekről. Nathannel párszor beszéltem twitteren, de nagyon keveset. Általában ’a szia mizu,’ stb. után valamelyikünknek elkellett menni, vagy valami dolgunk volt, vagy éppenséggel más időzónában voltunk. A big time rush fiúkkal voltam párszor és persze a wanted srácoknak a nagy ellenségével a one directionnal. Az utóbbival meg is gyúlt a bajom. Niall Horannal minden újság összehozott. Mondhattuk mi, hogy csak barátok vagyunk és sokat lógunk együtt, de nem hitték el… 



-Niall Horan szemszöge-

A nyáron nagyon sokat voltunk együtt Gabriellával, már kezdtem többet érezni, mint barátság, de sose mertem neki bevallani. Nagy menő csávónak tűnők, de nem! Nem mertem neki elmondani. Százszor nyílt volna lehetőségem rá, de mindig féltem az visszautasítástól! Meg persze képbe jött Logan is. Logan Henderson a big time rushból….


-Logan Henderson-
Gabriellával L.A.-ben találkoztam először. Vagyis nem először, de most találkoztunk úgy, mint szimpla barátok. Elmentünk kirándulni, fagyizni, de nem randi keretében. Csak barátok. Amikor elhívtam volna randizni a válasz mi volt? ,,Én csak barátként tekintek rád és most nem férne az életembe egy kapcsolat. Remélem megérted és barátok maradunk.” Sose könnyű a csalódás, de túl tettem magam rajta. Rájöttem, hogy a barátság fontosabb, mint egy kapcsolat.




-Gabriella szemszöge-

-Augusztus 05. New York, díjátadó-

-Jay? – kérdeztem a kis göndörtől, aki háttal állt nekem díjátadó teremben. Jah, igen. Nem is mondtam! Jayyel is egy csomót beszélgettem. Többet, mint Nathannel. Sajnos… 100szor elmondta, hogy nem akar elvenni Nathantől, én meg 101szer mondtam el neki, hogy semmi sincs köztünk.
-Gabi! – hátra fordult és a nevemet kiabálta majd2 szoros ölelő kezet éreztem a derekamon, amik az égbe röpítenek.
-Megfu-fu-fujjjj-tattt-sssz JJJJ-aa-y! – próbáltam normális elmondani, amit akartam.
-Bocsi, csak örülök, hogy látlak! – örvendezett nekem.
-Gabi? – fordult oda Nathan.
-Nathie – mosolygtam rá és összeölelkeztünk. 


-Gabi, kössünk egy fogadást! Ha nyerek egy díjat a bandával, akkor ma este együtt alszunk, ha te nyersz díjat akkor lehet egy kérésed – kacsintott. Komolyan jól hallottam?? Ottalvás?? Na mindegy! Egyszer élünk.
-Legyen – mentem bele és kezet ráztunk.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak