,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 9., péntek

1x04 A fiúk nyomulása



*Július 6. Szombat*

Ma este lesz a JayBirdParty. Úgy döntöttem el megyek rá. De mivel még csak reggel 9 óra van, így van elég időm elkészülni.
Délelőtt a tánccsapatommal (Break in Point) voltam elfoglalva. Új táncot próbáltunk, aminek a lépéseit én találtam ki. El is ment vele elég jól az idő. Seannel Mekibe voltunk ebédelni, majd go haza pihenne és készülődni. A pihenés úgy nézett ki, hogy filmeztem.
Este 18:00 óra. Ideje készülődni! Lefürödtem, kivasaltam a hajamat, smink ruha és kész.
Pont 20:00. Kicsit kések, de tőlem az várható.
20:20. The Wanted Home.
-Szia – köszöntött nagy vigyorral a képén Jay.
-Szia neked is – mosolyogtam vissza rá.
-Gyere be, már nagyban folyik a buli – tessékelt beljebb.
-Húú, de dögös vagy ma este! – mondta Max, akinek majd nem ki estek a szemei.
-És csak ma este? – kérdeztem huncut mosollyal.
-Mindig az vagy drágaságom.
-Na gyere, milyen piát tölthetek??? – kérdezte Jay a bár pult mögül.
-Mondjuk, kezdésként jöhet egy sex on the beach koktél.
-Nekem is jöhet, de nem koktélban – jött oda Justin Bieber. 


-Itt és most? – kérdeztem perverzem, ha már buli van akkor játszadozzunk egy kicsit.
-Mért bevállalnád? – lepődött meg egy pillanatra.
-Itt nem az a kérdés, hogy én bevállalnám e, hanem az h te bemérnéd ezt bevállalni – mutattam végig magamon. Közben megkaptam a koktélomat.
-Gyere egy kicsit beszélgetni – hívott el JB. Leültünk egy asztalhoz beszélgetni egymás felé fordulva – mindig is imádtam a szőkéket – tett egy haj tincset a fülem mögé.
-Oh, igen? – kérdeztem szexis hangon.
-Nem vagy fáradt, amikor minden éjjel az álmaimban szerepelsz?
-Ez a legjobb csajozos dumád? – néztem rá egy kicsit lenézően, de mosolyogva.
-Folytathatom még, ha akarod.
-Na lássuk mit tudsz még – mondtam vigyorogva.
- Szép a ruhád, kibeszélhetlek belőle?
-Beszélj ha ki tudsz – kacsintottam rá.
- Milyen érzés, hogy te vagy a legszebb lány a szobában?
-A legszebb??
-Igen a legszebb. A szép kék szemed, a szőke hosszú hajad, a formás melled és segged. Melletted férfinak érzi magát az ember. Annyira kívánlak, mint a nehézbúvár a friss levegőt!
-Jaj, de jó lenne, ha mind igaz lenne, amiket mondasz!


Felálltam ás otthagytam, de előtte adtam neki egy arcra puszit. Mentem vissza a pulthoz, ahol Max és Nath voltak, na meg persze Jay, aki töltötte az italakot az egyik kezével, másik kezében a meg sörét szorongatta.

-Na mivan, nem jött be a sex on the beach? – kérdezte mosolyogva Jay.
-Még nagyon kis fiú az ilyesmihez – mondtam csúfolkodva.
-Mért te meg már kész nő vagy? – szórakozott Max.
-Én ezt nem mondtam! Jay egy Jack Daniels kérek!
-Parancsoljon hölgyem.
-Oh, köszönöm uram.
-Milyen bulit rendeztél Jay? Semmi jó csak nincs itt – dünnyögte Max.
-Szóval én nem vagyok jó csaj? – vágtam be a durcit.
-Jaj, ne haragudj, rajtad kívül… - védekezett Max.
-Aha… Nathan, táncolunk?
-Hát nem biztos, hogy menni fog – mondta egy kicsit piásan.
-Na, gyere – fogtam meg a kezét és húztam be a tömegbe…
Hátat fordítottam és neki dörgölőztem. A kezét a derekamra tette. Kicsit ügyetlenkedtünk először, de aztán összehangolódtunk és már ritmusra ráztuk. Elkezdődött a The Wanted – Glad you came zene. Megfordultam, a kezeimet Nath nyaka köré fontam és ő még mindig a derekamon pihentette a kezét. Az ő szólójához ért a dal és elkezdte nekem énekelni.



-You cast a spell on me, spell on me
You hit me like the sky fell on me, fell on me
And I decided you look well on me, well on me
So let's go somewhere no one else can see, you and me.

Csak vigyorogtam rá, hisz olyan édesen énekelt és azok a zöld szemek! El lehet veszni bennük. Na de most nem ez a lényeg!! Buli van, nem szerelmes órák.


-Most ettől ájuljak el, hogy Nathan James Sykes énekelt nekem?? – vigyorogtam rá, hisz nem komolyan gondoltam, de vette a lapot.
-Igen egy kicsit – nevetett.
-Jajj úristenem autogrammot is kapok??? – kezdtem furcsa hangon, mint ha egy őrűlt rajongó lennék.
-Szeretnél???
-Egy puszival is beérem – mosolyogtam rá angyalian.






Hajolt egy közelebb hozzám, hogy puszit adjon, de akkor Kelsey megragadta a kezemet elhúzott, hogy az asztalon táncoljunk vele és Nareesaval. Mit ne mondjak, a fiúk nagyon élvezték a látványt, na persze meg mi is.


Már a buli vége fele jártunk. Mindenki kidőlt vagy haza ment.

-Gyere velem – éreztem 2 kezet a derekamon. Max volt az, kicsit ittas állapotban.
-Hová? – kérdeztem. Tuti sántikál valamiben.
-Csak gyere – fogta meg a kezemet és gyengéden húzott magához – ne kérdezz.

-Oké – adtam be a derekamat.

Gondolhattam volna, hogy a szobájába visz fel. Becsukta magunk után az ajtót és a nyakamat kezdte el csókolgatni, majd finom az ágyra fektetett és ő fölém mászott. És…..
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak