,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 17., szombat

1x08 A sötétség



-Max, ezt nem szabad – nem azért nem szabad, mert kihasználnák egymást…

-Mért nem? Régebben élvezted.

-Most is élvezem, de nekem már más tetszik….

-Kicsoda? –kérdezte meglepődve.

-Nathan – mondtam alig hallhatón.

-Menj ki a szobámból – mondta kicsit erős hangon Max.

-Az tudnod kell, hogy ami volt az elmúlt… - mondtam kicsit bunkó stílusban.

-Tűnés a szobából – már majdnem kiabált.



-Vanessha szemszöge-

-Molly, Gabi hol van?
-A szemben lévő lakosztályban, ahol a Wanted srácok vannak.
-Oké, köszi – és indult is el.

Kop-kop

-Szia mit keresel itt rajtam kívül – kezdte el Jay a szövegelést.

Hogy honnét tudom, hogy ki az??? Nagy TW rajongó vagyok, Gabival együtt. Imádom őket! A kedvencem Tom, de persze Siva se rossz…de nekik barátnőjük van, szóval…..Nathan túl kisfiú, Max nem jön be, Jay.. pf… az meg Jay..de ezek a kék szemek, amikkel néz rám perverzen…megőrjítenek. Miket beszélek én???




-Szia, a barátnőmet keresem.

-Pontosabban nem lehetne cica? – ilyen nincs, felrúgom, ha ilyeneket kérdez.
-Gabriella Swan.
-Te vagy a barátnője? – az előbb mondtam…
-Aha.
-Lezbikusok vagytok? – O.O
-Hogy mi van? De, hogy is. A legjobb barátnője vagyok, plusz stylist – fogtam meg a pólóját és lejjebb húztam magamhoz, mert az én 160 cm-mel törpének tűnök – na, ide figyelj, észlény!!! Most azonnal kihívod nekem, vagy megfogom a kis tökeidet és limonádét csavarok belőlük!! – kezdtem el a fenyegetőzést, ha már a szép szóból nem ért.
-Jaj, csak azt ne – ijedt meg egy kicsit – mindjárt hívom, addig talán bejöhetnél.
-Köszönöm – végre!!!!


-Szia! Biztos, te vagy a Vani. Én Nareesha vagyok – jött oda kedvesen a csaj.

-Szia. Igen.
-Vanessha, hát te? – jött ki Gabi az egyik szóbából.
-Hát..izé…ruhát kéne próbálnod az esti koncertre!
-Oké, megyek is. Am.. srácok, ha van kedvetek eljönni a koncert akkor a Bercy Stadionban leszek és majd adók VIP jegyeket.
-Ott leszünk – mondta mosolygósan Nare, majd megölele minket és mentünk.
-Sziasztok – köszöntünk el Vanival.
-És limonádét mikor csinálunk??? –kérdezte Jay.
-Fulladj meg! – mondtam neki. 


-Max szemszöge-
Mentem ki egy kicsit idegesen a szobámból.  Amit persze, egyszerre kiszúrtak a többiek és nem hagyták szó nélkül.

-Mi a baj Max? – kérdezte Tom.
-Semmi… csak kiderült, hogy a szőke kis csajszinak Sid jön be… - mondtam kicsit halkabban, de persze meghallotta az illető.
-Tessék? – köpte ki majdnem a teáját.
-Jól hallottad – most mit titkoljam? Úgy is kiderült volna…
-Hőhh – valami ilyesmit ejtett ki a száján Nath és közben vigyorgott 1000wattos mosolyával…


-Sínen vagy öcsi – mondta Jay – nekem, meg muszáj megszereznem a barátnőjét.
-Jujjjha, akkor mehettek dupla randira – mondta kicsit szarkasztikusan Kels.

*Este 19:00*
  
-Gabriella szemszöge-

Éppen készülődök az öltőzömben, mikor kopogtatnak. Kinyitottam az ajtót és a testőröm állt velem szemben.

-Ms.Swan ismeri őket? – kérdezte Joe. Amúgy Joe, Mollynak a férje.
-Igen ismerem őket – mondtam mosolyogva – nyugodtan jöhetnek.
-Szia Gabi! – jöttek a köszöngetések.
-Szia mindenkinek – ment vissza tőlem is a köszönés.
-Gabi 10 perc – mondta Molly futkosás közben.
-Oké. Max, hogy-hogy nincs itt? – kérdeztem, kicsit érdekelt mért nem jött, de sejtettem.
-Kiütötte magát – mondta Nath, egyfolytában vigyorogva.
-Neked meg mi bajod? – kérdeztem kicsit aggódva.
-Csak jó kedvem van – mondta még mindig vigyorogva.
-Aha. Hát srácok, itt van Vani, ő majd megmutatja, hogy hol tudtok engem nézni, de most nekem mennem kell.
-Sok szerencsét – kaptam mindenkitől egy ölelést.
-Köszi.



Akkor! 5 – 4 – 3 – 2 – 1.

-Hello Párizs! Indulhat a buli??? – kérdeztem kicsattanó örömmel a közönséget – Na akkor kezdjük.




Az utolsó dal közepénél jártam, amikor egy furcsa érzés öntötte el a testemet. Nem tudtam énekelni, lehet, hogy nem is kaptam már levegőt és hirtelen minden elsötétült….
 

 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak