,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 7., szerda

1x02 The Wanted házban



Pár mondatot beszélgettünk Nunuval, de el kellett köszönnöm, mert csak úgy ott hagytam a többieket.

-Jó volt újra látni téged, de már vissza kell mennem.  Bocsi.
-Jó oké, semmi gond.  Este felé nincs kedved átjönni még beszélgetni?
-Hát ha nem vagyok útba.
-De, hogy is vagy útba. Nyugodtan gyere csak. Szívesen látunk nálunk – jött oda Jay mosolyogva.
-Hát oké.
Amíg mi beszélgettünk Jayyel addig Nunu felírta egy cetlire a házuk címét.
-Tessék, itt a címunk – nyújtotta át a cetlit.
-Hányra menjek? – kérdeztem az időpontot.
-4óra?
-Az pont jó, akkor majd találkozunk. Sziasztok.
-Szia – köszöntek el.
-Már is mész? – kérdezte álszomorúan Max.
-Ennyire ne légy szomorú, délután majd látsz eleget – kacsintottam rá és mentem vissza Vaniékhoz.

Volt még 2 teljes órám 4ig. Gondoltam addig lefürdök. Begöndörítettem a hajamat, mert most ez az új stílusom és kerestem magamnak valami értelmes ruhát. Mivel egy kicsit hűvösebb volt a megszokottnál így egy hosszú angol zászlós hosszú nacit, fekete supra cipőt és egy fekete Orlando Baseball Jacket választottam.
Ránéztem az órára 15:45. Huhh, még van időm. Nagy szerencsémre a fiúk pár utcányira laknak az én házamtól. Elindultam és 10-15 perc után ott is voltam náluk.
Megnyomtam a csengőt. Semmi. Nem jött senki se kinyitni az ajtót. Na akkor újra! Csengetés = semmi. Nem hiszem el. Ha most se fog senki se ajtót nyitni, akkor haza megyek. Cseng a csöngő és cseng és cseng. Na Végre!!!

-Szia Gabi – Nareesha nyitott ajtót kicsit lihegve, mint aki coopert futott.
-Szia.
-Bocs, h csak most nyitottam ajtót, csak mindenki döglik és nekem kellett az emeletről lefutnom ajtót nyitni – magyarázta el a dolgok – gyere beljebb.
-Semmi gond – mosolyogtam – köszi.
-Srácok! Megjött Gabi.
-Sziasztok – köszöntem feléjük.
- Szia – jött vissza a válasz vagy ennek szinonimái.
-Gyere öntök üdítőt – tessékelt be a konyhába – mit kérsz? Van tea, cola, narancs….
-A narancs jó lesz, köszi.
-Na mesélj el mindent, mi történt ebben az 1-2évben – érdeklődött felőlem.
-Semmi különös. Koncert, fotózás, rajongók, ujj fájdalom (a sok dedikálástól).. De mind1. Inkább te mesélj többet tudsz mondani,  mint én! Sivával jól megvagytok???
-Velem se történt semmi különös. Levagyok szerződtetve egy modell ügynökségnél. Sivával meg dúl a szerelem. Aprópó szerelem? Te, hogy állsz vele???
-Sehogy. Mostanság nagy ívben elkerül a szerelem – mutattam a levegőbe egy fél kört.
-És valami pasi? – kérdezősködött tovább.
- A-a.
-Hogy lehet, hogy egy ilyen jó csajnak nincs pasija? – jött oda vigyorogva Jay.
-Ezt most vegyem boknak??? – mosolyogtam vissza rá.
-Aha. Meg egy randi meghívásnak.
-Álmaidban – dugtam ki rá a nyelvemet.
-Hű, mint az oviban – jött oda hozzánk kelsz és leült ő is egy székre – te vagy az új csilli-villi játék és mindenki téged akar!
-Mindenki? – kérdeztem meglepődve.
-Mindenki – erősítette meg Nare Kels mondatát.
-Tom, Siva tabu, de hidd el úgy fognak rád nyomulni, hogy azt se tudod kit válassz majd.
-Nem hinném.
-Figyi Jay kicsit furán elhívott randizni amit komoly gondolt a komolytalanságában. Max azóta folyton kérdezgeti Nunut, hogy van e valakid és, hogy tetszik e neked.  Meg úgy nézett téged Nathan, hogy majd kibuggyantak a szemei – világosított fel Kelsey.
-Kit néztem kibuggyanó szemekkel – termett ott mellettünk Nathan kíváncsiskodva.
-Nath, ha nem zavar akkor mi folytatnánk tovább a csajos beszélgetést – oktatta ki Nare.
-Jól van, jól van. Csak teáért jöttem – vágta be Nathan az áldurcit, amire én csak mosolyogni tudtam.
-Csajok jöttök felelsz vagy merszezni ivósan? – kérdezte Tom.
-Én megyek – ment vissza a válasz Kelseytől és már rohant oda a fiúkhoz.
-Na Gabi, vagy olyan bevállalós, hogy játszol velünk? – kérdezte Nathan perverz mosolyával.
-Hát persze – válaszoltam.

Mindenki leült egy körbe és üveg volt a kör közepén. Nagyon jókat nevetgéltünk. Hozzám olyan kérdesek jöttek, mint például, hogy szűz vagyok, mikor vesztettem el, van e pasim, de Kels kérdése egy forradalmat indított el.

-Haha – mosolygott ördögien Kelsey – tetszik innen valamelyik srác?
-Igen.
-És ki – kérdezte rögtön Kels.
-Hé, csak egy kérdést lehet feltenni, amire már meg volt a válasz.

Pár pörgetés után megint én következtem felelve és most Tom tette fel a kérdést.

-Ugye azt mondtad, hogy tetszik innen valamelyik srác és a kérdésem, hogy ki az a srác.

Kelsey és Tom szövetkeznek ellenem. Nem ezért vagy azért, mert elmondanám nekik, hogy melyik srác tetszik nekem, de kicsit korai is, meg nem igazán akarok beégni a srácnál.

-Jól van Tom. Erre csak egyet mondok neked. Iszok! – ez a játék ugye, úgy van, hogy aki nem akar a válaszra felelni, vagy nem akarja megcsinálni a feladatod, az iszik. És inkább iszok nem, mint, hogy szétkürtöljem.
-Rafkós vagy – szólt közbe Nath, míg a poharamba töltötte a vodkát.

Lement pár kör és újra én jöttem, de most mertem. Kivételesen. 

-A feladatod az lesz, hogy – kezdete el mondani Max…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oldalak