,,Barátságnak indult a kapcsolatunk, de megőrjítettél és szerelmes lettem beléd... Boldog voltam, amíg meg nem bántottal azzal a dologgal... És azt a dolgot se tőled tudtam meg, hanem a tv-ből... Amikor már azt hittem jól vagyok, túl léptem rajtad, kiderült, hogy sose léphetek túl rajtad, mert van egy dolog, ami életünk végéig összeköt minket... és ez a dolog, nem más, mint egy új élet..." ~ Gabriella Swan

2013. augusztus 26., hétfő

Díj *.*



Első díj *.*

Sziasztok skacok! Megkaptam a blogom első díját: I’m Just Fanni-től. Nagy szépen köszönöm <333




Szabályok:



1. Válaszolj 10 kérdésre.

2. Írj magadról 10 dolgot.

3. Tegyél fel 10 kérdést.

4. Küldd tovább 10 embernek.



Kérdések — Válaszok



1.:Szereted a hazai zenéket? Egy – kettőt, de nem igazán…

2.:Szeretsz táncolni? Imádok :3

3.:Pop vagy rock? Pop

4.:Hány éves vagy? 15

5.:Mi vagy ki inspirál a blogolásban? Senki, csak úgy kedvet kaptam hozzá…

6.:Víz vagy ízesített víz? Víz

7.:Milyen posztereid vannak a faladon? Twilight, The WANTED, 1D

8.:Csíped a sulis kosztot? NEM

9.:Van szerencse karkötőd/gyűrűd/akármid? Szerencse karkötőm van.

10.:Hogy lettél TW fan? 2012 decemberében láttam az ’i found you’ klipjüket a TV-ben és azóta fan vagyok :))))



10 dolog rólam:



1.: Vas megyében élek

2.: Szakközépiskolába járok

3.: Van egy kutyám, akitől mindenki fél.

4.: Minden reggelem zene hallgatással kezdem, mert sokkal jobb napom lesz.

5.: Barna színű a szemem.

6. Barna rövid hajam van.

7.: Van 2 nagyobb testvérem.

8.: London az álom városom és szeretnék ott is lakni majd egyszer.

9.: Nem szeretem a horror filmeket.

10.: Májusban születtem.



10 kérdésem:



1.: TW vagy 1D?

2.: Ki a példaképed?

3.: Buli vagy otthon csücsülés?

4.: Kedvenc zenéd?

5.: Kedvenc filmed?

6.: Hány éves vagy?

7.: Miért kezdtél el blogolni?

8.: Hobbid?

9.: Kit szeretsz a 1D-ből?

10.: Kit szeretsz a TW-ből?



Akiknek küldöm:



olívia horváth

~E*

Flora Freese

Nikoletta Nagy

Csajsziii_TW-1D

Cassie Taylor
 






4 megjegyzés:

Oldalak